Tutuklu Başkan Mustafa Günay'dan cezaevinden dikkat çeken mesaj
Görevden uzaklaştırılan Güzelbahçe Belediye Başkanı Mustafa Günay, 'Benim günahım çok çalışmak ve sizleri çok sevmek oldu' dedi
Haberin Özeti
- • Görevden uzaklaştırılan Güzelbahçe Belediye Başkanı Mustafa Günay, “Benim günahım çok çalışmak ve sizleri çok sevmek oldu” dedi
İzmir’in Güzelbahçe ilçesinde yürütülen rüşvet ve örgüt soruşturması kapsamında tutuklanan ve ardından görevinden uzaklaştırılan Güzelbahçe Belediye Başkanı Mustafa Günay, cezaevinden bir mesaj yayımladı. Günay’ın açıklamalarındaki ifadeler dikkat çekti.
Günay’dan destekçilerine mesaj
Hakkında “suç işlemek amacıyla örgüt kurma ve örgüte üye olma”, “rüşvet”, “görevi kötüye kullanma” ve “imar kirliliğine neden olma” suçlamalarıyla soruşturma yürütülen Mustafa Günay, yayımladığı mesajında görev sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
Günay mesajında, “2 yıl önce sizlerle çıktığım bu kutsal yolda hiçbir zaman yanlış bir şey yapmadım. Benim günahım; çok çalışmak ve sizleri çok sevmek oldu” ifadelerini kullandı.
“Bayrağı dava arkadaşlarım devam ettirecek”
Cezaevinden gönderdiği mesajında siyasi yol arkadaşlarına da değinen Günay, belediye çalışmalarının devam edeceğini belirtti.
Mustafa Günay açıklamasında, “Benim bıraktığım bu bayrağı, benim yerime gelecek dava arkadaşlarım devam ettirecektir” dedi.
Güzelbahçe Belediyesi’ne yönelik yürütülen soruşturma kapsamında adli sürecin sürdüğü öğrenildi.