Ödemiş'te öğrencilere SİBERAY eğitimi: Güvenli internet ve akran zorbalığına karşı farkındalık

Ödemiş İlçe Emniyet Müdürlüğü tarafından yürütülen 'Güvenli İnternet Güvenli Gelecek' projesi kapsamında ortaokul öğrencilerine siber güvenlik, teknoloji bağımlılığı ve akran zorbalığı konularında eğitim verildi.

Haberin Özeti

  • Ödemiş İlçe Emniyet Müdürlüğü tarafından yürütülen “Güvenli İnternet Güvenli Gelecek” projesi kapsamında ortaokul öğrencilerine siber güvenlik, teknoloji bağımlılığı ve akran zorbalığı konularında eğitim verildi.

Ödemiş İlçe Emniyet Müdürlüğü tarafından yürütülen “Güvenli İnternet Güvenli Gelecek” projesi kapsamında öğrencilere yönelik farkındalık eğitimi düzenlendi.

Ödemiş'te öğrencilere SİBERAY eğitimi: Güvenli internet ve akran zorbalığına karşı farkındalık

Etkinlik, 15 Mayıs 2026 Cuma günü 50. Yıl Ortaokulu’nda gerçekleştirildi. Programa yaklaşık 90 öğrenci katıldı.

Eğitim kapsamında İzmir Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü bünyesinde görev yapan eğitici personel tarafından öğrencilere güvenli internet kullanımı, siber zorbalık ve teknoloji bağımlılığı konularında SİBERAY eğitimi verildi.

Ödemiş'te öğrencilere SİBERAY eğitimi: Güvenli internet ve akran zorbalığına karşı farkındalık

Güvenli internet kullanımı anlatıldı

Programda öğrencilerin dijital dünyada karşılaşabilecekleri riskler hakkında bilgilendirme yapılırken, sosyal medya kullanımında dikkat edilmesi gereken kurallar ve kişisel verilerin korunmasının önemi anlatıldı. 

Siber zorbalığın olumsuz etkilerine dikkat çekilen eğitimde, öğrencilerin internet ortamında güvenli hareket etmeleri ve bilinçli teknoloji kullanımı konusunda farkındalık kazanmaları hedeflendi.

Ödemiş'te öğrencilere SİBERAY eğitimi: Güvenli internet ve akran zorbalığına karşı farkındalık

Akran zorbalığına karşı bilgilendirme yapıldı

Etkinlik kapsamında Toplum Destekli Polislik Büro Amirliği personeli tarafından öğrencilere akran zorbalığı ve riskli internet kullanımıyla mücadele konularında bilgilendirme yapıldı. Öğrencilere ayrıca güvenli internet kullanımı, sosyal medya riskleri ve akran zorbalığına karşı bilinç oluşturmayı amaçlayan toplam 90 adet bilgilendirici broşür dağıtıldı.

Yetkililer, benzer eğitim çalışmalarının öğrencilerin dijital güvenlik konusunda bilinçlenmesi amacıyla devam edeceğini belirtti.