Menderes'te dünya çevre günü için geri dönüşüm defilesi düzenlenecek
Menderes Belediyesi'nin destekleriyle Nene Hatun Anaokulu öğrencileri tarafından hazırlanan geri dönüşüm defilesi, 5 Haziran Dünya Çevre Günü'nde Menderes Belediyesi Amfi Tiyatro'da izleyiciyle buluşacak.
Haberin Özeti
- • Menderes Belediyesi’nin destekleriyle Nene Hatun Anaokulu öğrencileri tarafından hazırlanan geri dönüşüm defilesi, 5 Haziran Dünya Çevre Günü’nde Menderes Belediyesi Amfi Tiyatro’da izleyiciyle buluşacak.
Menderes Belediyesi’nin destekleriyle Nene Hatun Anaokulu öğrencileri tarafından hazırlanan geri dönüşüm defilesi, 5 Haziran Dünya Çevre Günü’nde Menderes’te düzenlenecek.
Etkinlik, doğa dostu bir toplum bilinci oluşturmak ve geri dönüşüm ile yenilenebilir enerji konularına dikkat çekmek amacıyla gerçekleştirilecek. Program kapsamında geri dönüşüm defilesinin yanı sıra dans gösterisi de yer alacak.
Etkinlik, 5 Haziran Cuma günü saat 19.00’da Menderes Belediyesi Amfi Tiyatro’da yapılacak. Organizasyona tüm vatandaşlar davet edildi.
Girişler atık pil ve atık yağ ile sağlanacak
Menderes Belediyesi tarafından “Doğayı Birlikte Koruyalım, Geri Dönüşüme Destek Olalım!” sloganıyla duyurulan etkinlikte farklı bir uygulama hayata geçirilecek. Etkinliğe girişte vatandaşlardan atık pil veya atık yağ teslim etmeleri istenecek.
Menderes Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü ekipleri, etkinlik alanına girişte “bilet” olarak getirilen atık pil ve yağları teslim alacak. Uygulama ile çevre bilincinin artırılması ve geri dönüşüme somut katkı sağlanması hedefleniyor.
Belediye Başkanı İlkay Çiçek’ten çevre vurgusu
Menderes Belediye Başkanı İlkay Çiçek, çevre duyarlılığı ve geri dönüşüm projelerine önem verdiklerini belirterek, çocuklara erken yaşta çevre bilinci kazandırmayı hedeflediklerini ifade etti.
Başkan Çiçek, “Her zaman iklim değişikliği ve geri dönüşüme dikkat çeken, doğaya duyarlı projelere ve etkinliklere imza atıyoruz. Bu konuda çalışmalarımız artarak devam ediyor. Güzel bir dünya için bu mücadelemiz hiç bitmeyecek. Çocuklarımıza bu bilinci her adımımızda aşılıyoruz” dedi.
Çiçek ayrıca tüm vatandaşları etkinliğe davet ederek, doğayı birlikte koruma çağrısında bulundu.

