MASKİ Genel Müdürlüğü'nden Kula'ya 6 Milyon TL'lik içme suyu yatırımı

Kula'ya bağlı Kenger ve Yağbastı mahallelerinde yıllardır süren su sorunu, MASKİ'nin başlattığı yeni içme suyu terfi hattı projesiyle çözüme kavuşuyor.

Haberin Özeti

  • Kula’ya bağlı Kenger ve Yağbastı mahallelerinde yıllardır süren su sorunu, MASKİ’nin başlattığı yeni içme suyu terfi hattı projesiyle çözüme kavuşuyor.

Kenger ve Yağbastı mahallelerinde su sorunu tarih oluyor

MASKİ Genel Müdürlüğü, Manisa genelinde kesintisiz ve sağlıklı içme suyu ulaştırma hedefi doğrultusunda yatırımlarını sürdürüyor. Bu kapsamda Kula ilçesine bağlı Kenger ve Yağbastı mahallelerini kapsayan içme suyu terfi hattı projesi başlatıldı.

Yaklaşık 6 milyon TL maliyetle yürütülen proje kapsamında toplam 6,5 kilometrelik yeni içme suyu hattı inşa ediliyor.

MASKİ Genel Müdürlüğü'nden Kula'ya 6 Milyon TL'lik içme suyu yatırımı

Modern içme suyu altyapısı kuruluyor

Proje kapsamında Yağbastı Mahallesi için 4 bin 238 metre uzunluğunda yeni terfi hattı yapılırken, Kenger Mahallesi’nde ise 2 bin 246 metre uzunluğunda cazibeli içme suyu hattı döşeniyor.

Yetkililer, yapılan yatırımla birlikte her iki mahallenin uzun yıllar boyunca sağlıklı ve kesintisiz içme suyuna kavuşacağını belirtti.

Başkan Besim Dutlulu: “Su hayattır, ulaştırmak görevimizdir”

Besim Dutlulu, projeye ilişkin yaptığı açıklamada vatandaşların uzun süredir yaşadığı su sorununu çözüme kavuşturduklarını ifade etti.

Başkan Dutlulu, “Kula ilçemizin Kenger ve Yağbastı mahallelerinde vatandaşlarımızın yıllardır yaşadığı su sorununu yeni sondaj ve 6 bin 500 metrelik terfi hattı ile çözüyoruz. Su gibi hayati bir ihtiyacı en sağlıklı şekilde halkımıza ulaştırmak bizim temel görevimiz” dedi.

MASKİ Genel Müdürlüğü'nden Kula'ya 6 Milyon TL'lik içme suyu yatırımı

Mahalle muhtarlarından MASKİ’ye teşekkür

Serdar Topak, mahallede yaklaşık 30 yıldır süren kirli su probleminin çözüme kavuştuğunu belirterek emeği geçenlere teşekkür etti.

Süleyman Özkan ise mahallede yaşanan kireçli su probleminin günlük yaşamı olumsuz etkilediğini ifade ederek taleplerinin hızlı şekilde karşılık bulduğunu söyledi.

MASKİ ekipleri sahada çalışmalarını sürdürüyor

İçme Suyu Dairesi Başkanlığı personeli Mehmet Bozalan, vatandaşların mağduriyetini gidermek amacıyla ekiplerin gece gündüz sahada görev yaptığını belirtti.

Çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte bölge halkının daha sağlıklı ve modern bir altyapıya kavuşması hedefleniyor.