Manisa'da sokaklar hurda araçlardan temizleniyor
Manisa Büyükşehir Belediyesi atıl araçlara karşı denetimlerini sürdürüyor
Haberin Özeti
- • Manisa Büyükşehir Belediyesi atıl araçlara karşı denetimlerini sürdürüyor
Manisa Büyükşehir Belediyesi, kent genelinde görüntü kirliliğine neden olan, trafik akışını olumsuz etkileyen ve güvenlik riski oluşturan sahipsiz hurda araçlara yönelik çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. İl Emniyet Müdürlüğü ile koordineli şekilde yürütülen çalışmalar kapsamında özellikle Küçük Sanayi Sitesi’nde uzun süredir atıl durumda bulunan araçlar tek tek kaldırılıyor.
Hurda araçlar yasal süreç sonrası Yediemin otoparkına çekiliyor
Kamuya açık alanları işgal eden ve çevre güvenliği açısından risk oluşturan araçlar için Manisa Büyükşehir Belediyesi tarafından yasal prosedürler uygulanıyor. İlgili mevzuat kapsamında yapılan tebligatların ardından 60 günlük bekleme süresi dolan araçlar, trafik ekiplerinin gözetiminde çekicilerle bulunduğu yerden alınarak yediemin otoparklarına götürülüyor.
Başkan Besim Dutlulu: “Daha Düzenli ve Güvenli Bir Manisa İçin Çalışıyoruz”
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, yürütülen çalışmalarla ilgili yaptığı açıklamada kent estetiği ve trafik güvenliğine dikkat çekti. Başkan Dutlulu şu ifadeleri kullandı: “Şehrimizde hem görüntü kirliliğine neden olan hem de trafik güvenliğini tehlikeye atan sahipsiz hurda araçları tek tek kaldırıyoruz. İl Emniyet Müdürlüğümüz ile iş birliği içinde çevreye rahatsızlık veren atıl araçları topluyoruz. Daha düzenli, güvenli ve yaşanabilir bir Manisa için çalışmalarımıza aralıksız devam edeceğiz.”
Trafik güvenliği ve kent düzeni için ortak denetim
Manisa Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Dairesi Başkanı Hüseyin Üstün de denetimlerin kararlılıkla süreceğini belirtti. Üstün, Emniyet Müdürlüğü ile yürütülen ortak uygulamaların hem trafik güvenliğini artırmayı hem de vatandaşlara daha temiz ve düzenli bir şehir ortamı sunmayı hedeflediğini ifade etti.
Küçük sanayi sitesinde yoğun çalışma
Özellikle Küçük Sanayi Sitesi bölgesinde uzun süredir terk edilmiş durumda bulunan araçların kaldırılmasıyla birlikte hem çevre düzeninin sağlanması hem de güvenlik risklerinin azaltılması amaçlanıyor. Yetkililer, vatandaşların da sahipsiz ve terk edilmiş araçlarla ilgili belediyeye ihbarda bulunabileceğini belirtti.


