Kurban Bayramı arifesinde 17 ilçede eş zamanlı çiçek dağıtımı yapıldı
Manisa Büyükşehir Belediyesi'nden mezarlıklarda bayram öncesi anlamlı hizmet
Haberin Özeti
- • Manisa Büyükşehir Belediyesi’nden mezarlıklarda bayram öncesi anlamlı hizmet
Manisa Büyükşehir Belediyesi, Kurban Bayramı arifesinde mezarlık ziyaretinde bulunan vatandaşlar için 17 ilçede eş zamanlı çalışma gerçekleştirdi. Belediye ekipleri tarafından mezarlıkları ziyaret eden vatandaşlara toplam 20 bin adet çiçek dağıtıldı.
Bayram öncesinde mezarlıklarda bakım, temizlik ve çevre düzenleme çalışmalarını tamamlayan ekipler, vatandaşların ziyaretlerini daha huzurlu bir ortamda gerçekleştirebilmesi için yoğun mesai yaptı.
Kırtık ve Çatal Mezarlığı’nda yoğunluk yaşandı
Özellikle Kırtık Mezarlığı ve Çatal Mezarlığı’nda kurulan stantlarda belediye ekipleri vatandaşları karşılayarak çiçek ve Yasin-i Şerif dağıttı. Gün boyunca devam eden çalışmalarda vatandaşlara yönlendirme ve destek hizmeti de sunuldu. Etkinliğe Mezarlıklar Dairesi Başkanı Yaşar Selcan, Defin Hizmetleri Şube Müdürü Lütfiye Topluca, Mezarlık Bakım Onarım Şube Müdürü Fatih Uzun ve İhale ve İdari İşler Şube Müdürü Öznur İşnel de katıldı.
Mezarlıklar bayram ziyaretlerine hazır hale getirildi
Manisa Büyükşehir Belediyesi tarafından gerçekleştirilen çalışmalar yalnızca merkez ilçelerde değil, 17 ilçenin tamamındaki merkez mezarlıkları ve büyük mahallelerde uygulandı. Mezarlık girişlerinde oluşturulan hizmet noktalarında vatandaşlara düzenli şekilde çiçek dağıtımı yapılırken, bakım ve temizlik çalışmalarının yanı sıra çevre düzenlemeleri de tamamlandı.
Başkan Besim Dutlulu’dan bayram mesajı
Manisa Büyükşehir Belediyesi Başkanı Besim Dutlulu, bayramların birlik ve beraberliğin en güçlü şekilde hissedildiği özel günler olduğunu belirterek şu ifadeleri kullandı:
“Kurban Bayramı arifesinde yakınlarının kabirlerini ziyaret eden hemşerilerimizin yanında olmak istedik. 17 ilçemizde eş zamanlı olarak gerçekleştirdiğimiz çalışma ile vatandaşlarımıza çiçek takdiminde bulunduk. Bayram öncesinde mezarlıklarımızın bakım ve temizlik çalışmalarını da tamamlayarak vatandaşlarımızın huzurlu bir ortamda ziyaretlerini gerçekleştirmesini sağladık.”
Bayram öncesi vatandaşlardan memnuniyet
Mezarlıklarda gerçekleştirilen hizmetlerden memnuniyet duyduklarını ifade eden vatandaşlar, belediye ekiplerine teşekkür etti. Bayram öncesinde yapılan düzenlemelerin ziyaretleri daha anlamlı hale getirdiği belirtildi.



