Gençler Gündoğdu Meydanı'nda basketbol heyecanı yaşadı
İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin 3X3 basketbol gençlik kupası büyük ilgi gördü
Haberin Özeti
- • İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin 3X3 basketbol gençlik kupası büyük ilgi gördü
İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında ilk kez düzenlenen Üniversiteliler 3X3 Basketbol Gençlik Kupası, Alsancak Gündoğdu Meydanı’nda büyük heyecana sahne oldu.
“İzmir 19 Mayıs ruhuyla canlanıyor” sloganıyla gerçekleştirilen iki günlük turnuvada genç sporcular kıyasıya mücadele ederken, etkinlik renkli görüntülere sahne oldu. Turnuvayı Cemil Tugay da tribünden takip ederek gençlerin heyecanına ortak oldu.
Gündoğdu Meydanı’nda basketbol şöleni
İlk kez Gündoğdu Meydanı’na kurulan portatif basketbol sahasında gerçekleştirilen organizasyon, gençlerden yoğun ilgi gördü. İzmir Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Dairesi Başkanlığı tarafından düzenlenen turnuva boyunca sporcular hem mücadele etti hem de bayram coşkusunu yaşadı.
Turnuvanın finalinde üniversite öğrencilerinden oluşan takımlar dereceye girmek için mücadele etti.
Turnuvada dereceye giren takımlar
Birinci: Zengos Takımı (Ege Üniversitesi)
İkinci: Not Like Us Takımı (İzmir Ekonomi Üniversitesi)
Üçüncü: İztülüler Takımı
Dördüncü: Yaşar Üniversitesi Takımı
Birinci olan takım 40 bin lira, ikinci takım 30 bin lira, üçüncü takım 20 bin lira para ödülü kazanırken, dördüncü olan takım spor ekipmanlarıyla ödüllendirildi.
Başkan Cemil Tugay: “İzmir’den Şampiyonlar Çıkacak”
Ödül töreninde konuşan Cemil Tugay, gençlerin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı kutlayarak İzmir’in spor potansiyeline dikkat çekti.
Tugay konuşmasında şu ifadeleri kullandı:
“İzmir’e spor çok yakışıyor. İzmir’in genlerinde spora ve sporcuya dair çok şey olduğunu biliyoruz. Çünkü biz biliyoruz ki İzmir’den çok büyük sporcular, şampiyonlar çıkacak.” Ödül töreninin ardından Başkan Tugay ve dereceye giren dört takım birlikte “İzmir” sloganı attı.
Sporculardan organizasyona tam not
Birinci olan Zengos takımının kaptanı İbrahim Er organizasyondan büyük keyif aldıklarını belirterek, “Zorlu ama güzel maçlar oynadık. İki gün mücadele ettik ve şampiyon olduk” dedi. İkinci olan Not Like Us takımının kaptanı Kerem Yüce ise organizasyonun devam etmesini istediklerini ifade ederek, “Çok keyifliydi, hepimiz çok eğlendik. Devamını bekliyoruz” diye konuştu.
İzmir’de spor organizasyonları devam edecek
İzmir Büyükşehir Belediyesi, gençleri sporla buluşturmak ve kentte spor kültürünü yaygınlaştırmak amacıyla farklı branşlarda etkinlikler düzenlemeyi sürdürüyor.



