'Gençler Atatürk İçin Koşuyor' yarışması büyük heyecana sahne oldu

Güzelbahçe'de gençler 19 Mayıs coşkusuyla Atatürk için koştu

Haberin Özeti

  • Güzelbahçe’de gençler 19 Mayıs coşkusuyla Atatürk için koştu

Güzelbahçe Belediyesi tarafından 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında düzenlenen “Gençler Atatürk İçin Koşuyor” yarışması, gençlerin yoğun katılımıyla gerçekleştirildi. Sporun birleştirici gücünü ve gençlerin Atatürk’e bağlılığını ortaya koyan etkinlikte kızlar ve erkekler iki ayrı kategoride yarıştı.

Etkinliğe Mustafa Günay, Devrim Seyrek, Halil Durankuş, belediye meclis üyeleri ve Aydın Uyanık katıldı.

'Gençler Atatürk İçin Koşuyor' yarışması büyük heyecana sahne oldu

Genç sporcular kıyasıya yarıştı

Program sporcuların ısınma hareketleriyle başladı. Startın verilmesinin ardından genç kızlar ve genç erkekler kategorilerinde yarışmalar düzenlendi.

Genç Kızlar Kategorisi
Birinci: Sudenaz Acı
İkinci: Feyza Dağcılar
Üçüncü: Şevin İğircik
Genç Erkekler Kategorisi
Birinci: Muammer Dalaz
İkinci: Eren Nazlılar
Üçüncü: Savaş Çınar Güroğlu

'Gençler Atatürk İçin Koşuyor' yarışması büyük heyecana sahne oldu

Yarışmada dereceye giren sporculara protokol üyeleri tarafından ödülleri takdim edildi. Birincilere çeyrek altın, ikincilere Media Markt hediye çeki, üçüncülere ise Decathlon hediye çeki verildi. Ayrıca dereceye giren tüm sporculara Türk Bayrağı hediye edildi.

Başkan Mustafa Günay: “Bu Ülkenin Geleceği Sizlersiniz”

Yarışmaya katılan gençleri tek tek tebrik eden Mustafa Günay, 19 Mayıs’ın Türk gençliği için taşıdığı öneme dikkat çekti.

Günay konuşmasında şu ifadeleri kullandı:

19 Mayıs bizim için çok kıymetli. Gazi Mustafa Kemal Atatürk bu ülkeyi gençlere emanet etti. Bugün burada sabahın erken saatlerinde bir araya gelen gençlerimiz, ‘Bu ülke bize emanet’ diyerek Atatürk’ün izinde olduklarını gösterdi. Katılan tüm gençlerimizin alnından öpüyorum. Bu ülkenin geleceği sizlersiniz.”

'Gençler Atatürk İçin Koşuyor' yarışması büyük heyecana sahne oldu

Gençlik ve Spor Müdürlüğü’nden 19 Mayıs mesajı

Aydın Uyanık ise organizasyonda emeği geçenlere teşekkür ederek tüm gençlerin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı kutladı ve vatandaşları düzenlenecek törenlere davet etti.

Şeyda Çiftçi da gençlerin Atatürk’ün izinde yürümeye devam edeceğini belirterek, “Biz gençler aydınlığa her zaman koşmaya devam edeceğiz” dedi.

'Gençler Atatürk İçin Koşuyor' yarışması büyük heyecana sahne oldu

Birincilerden duygusal açıklamalar

Genç Kızlar Kategorisi birincisi Sudenaz Acı yarış sonrası yaptığı açıklamada, “Atatürk için koştum ve birinci oldum. Çok mutluyum. Ailemi gururlandırdığım için ayrıca mutluyum” dedi.

Genç Erkekler Kategorisi birincisi Muammer Dalaz ise, “Bugün Atatürk için koştum ve birinci oldum. Kendimle gurur duyuyorum. Bu etkinliği düzenleyen ve biz gençleri bir araya getiren herkese teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.

Program, günün anısına çekilen toplu hatıra fotoğrafıyla sona erdi.