Gaziemir'de yeşil yaşam alanları yarışacak
Gaziemir Belediyesi'nden en güzel bahçe, balkon ve teras yarışması
Haberin Özeti
- • Gaziemir Belediyesi’nden en güzel bahçe, balkon ve teras yarışması
Gaziemir Belediyesi, çevre bilincini artırmak ve doğayla uyumlu yaşam alanlarını teşvik etmek amacıyla “En Güzel Bahçe, Balkon ve Teras Yarışması” düzenliyor. Yarışma kapsamında estetik, sürdürülebilir ve çevre dostu yaşam alanları ödüllendirilecek.
Başvurular 29 Mayıs’a Kadar Devam Edecek
Vatandaşlar yarışmaya “En Güzel Bahçe”, “En Güzel Balkon” ve “En Güzel Teras” olmak üzere üç farklı kategoride katılabilecek. Başvurular, belediyenin resmi internet sitesi üzerinden çevrim içi olarak veya Park ve Bahçeler Müdürlüğü’ne şahsen yapılabiliyor.
Katılımcılar, bitki ve çiçeklerle düzenledikleri balkon, bahçe veya teraslarının fotoğraflarını göndererek yarışmaya dahil olabilecek. Başvurular 29 Mayıs Cuma günü sona erecek.
Değerlendirmede Estetik ve Çevre Duyarlılığı Öne Çıkacak
Yarışma jürisi tarafından yapılacak değerlendirmelerde bitki çeşitliliği, estetik görünüm, çevre duyarlılığı ve özgün tasarımlar dikkate alınacak. Yarışma ile kent genelinde daha yeşil ve yaşanabilir alanların yaygınlaştırılması hedefleniyor.
Başkan Ünal Işık’tan Yarışmaya Davet
Ünal Işık, yarışmaya ilişkin yaptığı açıklamada doğayla uyumlu kent yaşamını yaygınlaştırmayı amaçladıklarını belirterek şu ifadeleri kullandı:
“Vatandaşlarımızın emek vererek güzelleştirdiği bahçe, balkon ve teraslarını görünür kılmak ve çevre bilincini artırmak amacıyla bu yarışmayı düzenliyoruz. Tüm yurttaşlarımızı En Güzel Bahçe, Balkon ve Teras Yarışmamıza katılmaya davet ediyorum.”


