'Engelleri Aşıyoruz' projesi izleyicilerden büyük ilgi gördü
Engelliler haftasında ilham veren altı başarı hikâyesi beyaz perdede
Haberin Özeti
- • Engelliler haftasında ilham veren altı başarı hikâyesi beyaz perdede
Ege Üniversitesi tarafından Engelliler Haftası kapsamında hayata geçirilen “Engelleri Aşıyoruz” projesi, engelleri azimle aşan altı öğrencinin hayat hikâyelerini kısa film gösterimiyle izleyiciyle buluşturdu.
Etkinlik, Engelsiz Ege Birimi koordinasyonunda; Medya Uygulama ve Araştırma Merkezi (EGEMM), Güzel Sanatlar Tasarım ve Mimarlık Fakültesi, Spor Bilimleri Fakültesi ve ilgili akademik birimlerin iş birliğiyle gerçekleştirildi.
Altı öğrencinin ilham veren hikâyesi anlatıldı
Projede, farklı alanlarda eğitimlerine devam eden ve yaşamları boyunca çeşitli engelleri aşan öğrencilerin başarı hikâyeleri kısa film formatında sunuldu.
Filmde yer alan öğrenciler:
Selin Durgut
İrem Öztekin
Özgün Öktem
Sezen Kaya
Ertuğrul Yavuz Taş
Kaan Akpınar
Öğrencilerin eğitim süreçleri, hayata karşı duruşları ve başarı hikâyeleri izleyicilerden büyük alkış aldı.
“Erişilebilir Bir Kampüs İçin Çalışıyoruz”
Engelsiz Ege Birimi Koordinatörü Pelin Piştav Akmeşe, üniversitenin erişilebilirlik alanındaki başarılarına dikkat çekerek YÖK Engelsiz Üniversite Ödülleri kapsamında elde edilen dereceleri paylaştı.
Akmeşe, kampüsün herkes için erişilebilir hale getirilmesi amacıyla çalışmaların kararlılıkla sürdüğünü vurguladı.
Akademik birimlerin ortak çalışmasıyla hazırlandı
Projenin hazırlanmasına birçok akademik isim ve birim katkı sundu. Bunlar arasında:
Ayşe Çatalcalı Ceylan
Melih Balyan
Elçin As
Oğuzhan Takıcak
Teşekkür belgeleri takdim edildi. Gösterim sonunda öğrencilere ve ailelerine teşekkür belgeleri verildi. Program, engelleri aşan bireylerin başarılarının tüm üniversite topluluğuna ilham vermesi mesajıyla tamamlandı

