Anneler Günü'nde Güzelbahçe'de sevgi dolu buluşma

Güzelbahçe Belediyesi tarafından düzenlenen Anneler Günü etkinliğinde anneler canlı müzik, yemek programı ve sürprizlerle unutulmaz bir gün yaşadı.

Haberin Özeti

  • Güzelbahçe Belediyesi tarafından düzenlenen Anneler Günü etkinliğinde anneler canlı müzik, yemek programı ve sürprizlerle unutulmaz bir gün yaşadı.

Güzelbahçe’de Anneler Günü coşkusu yaşandı. Güzelbahçe Belediyesi, Anneler Günü kapsamında Yelki Düğün Salonu’nda özel bir etkinlik düzenledi. Yoğun katılımla gerçekleştirilen yemek programında anneler, canlı müzik eşliğinde keyifli anlar yaşarken, sevgi ve dayanışma mesajları ön plana çıktı.

Programa Mustafa Günay, Devrim Seyrek, belediye meclis üyeleri ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Anneler Günü'nde Güzelbahçe'de sevgi dolu buluşma

Başkan Mustafa Günay Annelerle Yakından İlgilendi

Etkinlik boyunca davetlilerle yakından ilgilenen Mustafa Günay, masaları tek tek ziyaret ederek annelerle sohbet etti ve çiçek takdiminde bulundu. Samimi görüntülere sahne olan programda anneler, canlı müzik dinletisi eşliğinde eğlenerek özel günün mutluluğunu birlikte paylaştı.

Anneler Günü'nde Güzelbahçe'de sevgi dolu buluşma

“Annelerimiz Toplumun Temel Taşıdır”

Programda konuşan Başkan Mustafa Günay, annelerin toplumdaki önemine dikkat çekerek şu ifadeleri kullandı:

“Hayatımıza sevgileriyle yön veren, fedakârlıklarıyla bizleri büyüten tüm annelerimizin Anneler Günü’nü kutluyorum. Onların yüzünde bir tebessüm oluşturabiliyorsak ne mutlu bize.”

Anneler Günü'nde Güzelbahçe'de sevgi dolu buluşma

Annelerden Güzelbahçe Belediyesi’ne Teşekkür

Etkinlik kapsamında annelere yemek ikramında bulunulurken, program sonunda günün anısına hatıra fotoğrafları çekildi. Katılımcılar, düzenlenen organizasyon nedeniyle Güzelbahçe Belediyesi’ne ve Başkan Mustafa Günay’a teşekkür etti.